top of page

VOORWAARDEN

Algemene voorwaarden

Wij staan te allen tijde ter beschikking van de verantwoordelijke van de activiteit voor het eventueel verstrekken van bijkomende inlichtingen na ontvangst van exacte locatie, datum, aanvangsuur en het geplande aantal deelnemers. Uw telefoonnummer en of e-mail kan ons hierbij van nut zijn.

De producten worden op de gelegenheidslocatie afgeleverd. Naderhand zal het eventueel bijkomend geleverd materiaal worden afgehaald door onze diensten.

 

Onze professionele BBQ-houtskool zal in voldoende mate aanwezig zijn bij levering maar is echter apart te betalen. Niet geopende kartons worden terugbetaald.

Gelieve de nodige fondsen te voorzien ten einde de financiële formaliteiten te kunnen afhandelen bij aflevering van de producten en prestaties na het evenement.

De materialen die door ons ontleend worden zijn te uwer beschikking gedurende 24 uur overeenkomstig met waarborg.

Voor elke volgende aangevangen periode van 24 uur zal er een bijkomende huurprijs worden aangerekend van 15 Euro per ontleend stuk, het groot materiaal zal gefactureerd worden aan 125 Euro per begonnen etmaal.
 

Bijkomende transportkosten van 1 Euro/km zijn van toepassing voor bestemmingen gelegen buiten een straal van 25 km vanaf vertrek tot aankomst. 

60 min laden en lossen zijn in de prijs inbegrepen. Alle overige prestaties zullen worden aangerekend aan 10 Euro per begonnen kwartier.


Mogen wij vriendelijk maar uitdrukkelijk vragen om deze materialen afgewassen en/of zuiver terug te onzer beschikking te stellen.

Voor alle klein materiaal (scheplepels, grijptangen, groente & saus potten) dat niet zuiver te onzer beschikking zou worden gesteld, zal er een vergoeding van 1 Euro per ontleend item worden aangerekend. Het groot materiaal (BBQ & roosters, bain-marie en bijpassende potten met deksel...) daarentegen zal verrekend worden aan 12,50 Euro per stuk als tussenkomst in de onderhoudskosten.

Ontbrekende of beschadigde materialen zullen gefactureerd worden tegen de werkelijke aankoopprijs (factuur geldt als bewijs).

Alle prijzen waarvan sprake in onze brochure zijn prijzen exclusief BTW (6%) en voor een minimum van 50 deelnemers en kunnen jaarlijks herzien worden. Kleinere groepen maken onderwerp uit van speciale prijsofferten.
Wanneer het aantal deelnemers minder dan 50 personen bedraagt wordt er 5 Euro per persoon gerekend voor al de diensten en verzorging.

In de prijsofferte waar minstens 4 stukken barbequevlees worden aangeboden, is standaard voorzien dat men tot tweemaal toe kan genieten van het groentebuffet alsook van de voorziene sausen naar keuze. Indien gewenst kan dit worden uitgebreid tot driemaal toe mits een meerprijs van 2 Euro per persoon.

Uw bestelling is slechts definitief na ontvangst van een voorschot ten bedrage van 1/4 van de totale waarde van de door ons te leveren goederen en diensten.

Wij wensen U alvast een spetterend feest toe !

Annulering of opzegging van een bestelling/reservatie

Annulering van de bestelling is enkel mogelijk door een aangetekend schrijven gericht aan de maatschappelijke zetel. 

Ingeval het geplande BBQ evenement niet kan doorgaan omwille van Coronamaatregelen die zijn opgelegd door de federale en/of Vlaamse overheid, dan wordt het betaalde voorschot integraal terugbetaald aan de klant.

Bij annulering of opzegging van de bestelling door de klant is de klant een onherleidbare forfaitaire schadevergoeding verschuldigd ten bedrage van 30% van de overeengekomen prijs, alsmede extra's, onverminderd het recht om eventuele hogere schade aan te tonen of om de gedwongen uitvoering van de overeenkomst te vorderen. Het door de klant betaalde voorschot wordt alleszins ingehouden als voorschot op de te betalen vergoeding.

Indien de annulering of opzegging door de klant plaatsvindt in de periode van 6 weken voorafgaand aan het evenement, is de klant bijkomend gehouden tot een schadevergoeding ten bedrage van 50% van de overeengekomen prijs, alsmede alle overige extra's.

Indien de opzegging door de klant plaatsvindt in de periode van 8 dagen voorafgaand aan het evenement, is de klant gehouden tot een schadevergoeding gelijk aan 100% van de overeen- gekomen prijs, alsmede alle overige extra's.

Vanaf de datum van de ingebrekestelling tot betaling van de schadevergoeding is op het bedrag van de schadevergoeding een moratoire intrest van 12% per jaar verschuldigd.

bottom of page